miercuri, 23 iulie 2014

Un nou blog, un nou început



 Numele meu este Alexandru Sudiţoiu. O bună perioadă de timp mi-am făcut remarcată prezenţa în spaţiul virtual prin diferite articole scrise şi publicate pe blogul meu personal cât şi pe alte proiecte mediatice. Între timp am început să scriu tot mai rar, trecând prin mai multe evenimente care au dus la schimbarea unor idei şi convingere manifestate în multe articole anterioare. 

 În tot acest timp am fost bântuit de un gând. Gândul de a pune bazele unui nou blog personal. Un blog nou, pentru idei noi, pentru un nou început.Un blog pe care să public articole încă reprezentative pentru persoana mea şi în care să abordez absolut orice domeniu de care sunt interesat. De la geopolitică, relaţii internaţionale, psihologie până la poezie, literatură sau alte pasiuni personale. 

 O perioadă de timp am amânat să iau o decizie cu privire la asta. Ocupat fiind cu examenul de Bacalaureat şi admiterea la facultate. Acum consider că am timpul necesar pentru a mă îngriji de un proiect nou, un proiect serios şi de durată.

 Astfel am ajuns să deschid acest blog nou pe platforma Blogger. Singurul blog pe care am să mai scriu, manifestându-mi toate ideile şi convingerile actuale. Singurul blog reprezentativ pentru mine în momentul de faţă. Aici voi publica articole noi în care am să abordez subiecte de interes pentru mine, dar şi articole mai vechi în măsura în care încă mă identific cu mesajul transmis în ele.

 Acestea fiind spuse vreau să vă urez tuturor cititorilor bun venit pe blogul meu. Atât celor vechi, dar şi celor care abia acum citesc materialele mele. Cu siguranţă veţi găsi articole comune cu opinia voastră, altele opuse. Asta este bine pentru că fiecare gândeşte diferit, iar unicitatea individului reprezintă cel mai important dar al speciei umane. Lectură plăcută şi din nou, bun venit!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu